CHERITERA KAMI...: Salam Syawal

Jul 14, 2017

Salam Syawal

Sebenarnye tadi tengah menaip untuk entry lain dah panjang jugak dari malam semalam okeyh kite mengarang tetbe hilang semua yang ditaip itu. Tak pasti tertekan apa. Tapi yang pasti hakak terkedu terkelu ter ter ter..termengalah juge dengan  suratan ini.Sobsob.

Jadinya, kite buat entry mukadimah sempena Syawal dulu yea. Dah pertengahan pun dah. Takpa janji dalam bulan yang mulia lagi. Raya kan sebulan.Heheh.

 Kami di perantauan

Amik feel je. Takdanye nak raya di perantauan aih. Family sanak saudara semua ada kt Malaysia, ape kes pulak mengkome nak raya di perantauan kan. Kalau agak2 perantauan pun paling kurang tak dapat cuti raya, raya lah korang dua kat Perlis. Hahah. Nasib dapat cuti 5hari alhamdulillah. Itu pun tetap tak cukup. Mungkin kene cuti paling kurang 2minggu gamaknya.Tamak sangat;p

Korang yang berdekatan Perlis kalau nak beraya bersama kami, roger2 lah. Kuih raya takdak, ada kerepak raya special je. Hehhe.

Amacam raya korang?Meriah tak?




1 comment:

idzwa kamaruddin said...

raya kami biase-biase jeeee ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah