CHERITERA KAMI...: Si Ciku

Nov 28, 2014

Si Ciku

Harini lunch dekat foodcourt Setiawangsa. Nak balik tadi singgah kedai buah, nampak si ciku ni. Kemain suke kite sebab kite peminat ciku. Siapa suka ciku??Give me 5!Seingat N first time makan ciku ni masa zaman-zaman naik turun bas dekat Pudu. Memang buat bekalan dalam bas la ni otw balik Johor. Tapi sekali makan tu xblh mkn byk sgt.Nnti tekak rs lain. Setakat seplastik 2 ok la.

2 biji ciku RM1. Jadilah buat lepas rindu. Sok-sok boleh beli lagi.



Happy Weekend korang...ape plan cuti ni??

5 comments:

Ida Puanstoberi said...

akk pun suka.. feveret ni..mkn byk pun takpe.. huhu

zarulfarhana said...

sedap ciku nie...lagi best dulu petik ja atas pokok terus kupas makan...

Chekgu Azrine said...

Sedapnya ciku..my fav too...
Tp ssh nk jmpa dh skang..

Balkidz Hunny said...

kalau kat umah mak aku aku balik je mesti ade ciku standby. hehehe. feveret!

Azhafizah Md Nor said...

mahal juga ye ciku ni..lama betul tak makan ciku..sesekali teringin memang beli je la kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah