CHERITERA KAMI...: Penangan beraya

Aug 5, 2014

Penangan beraya


Tak pernah pernah rasa mengah yang nak duduk pin xselesa.kene pos menegak je sebab perut sy menegang.Haha.Eh..g beraya mana makan banyak sgt pun setakat rasa-rasa je tapi minum air yang banyak.Tu yang mengah ya amat tu.

Sabtu lepas g beraya 4 ke 5 buah rumah. Dari pagi sampai ke malam. Cik b siap buatkan air teh halia utk isteri die ni kesian tgk mengah semacam je.Sebelum tu dah urut tapi angin macam tersekat taknak keluar.

Lepas je minum teh halia tu lega la ckit.Hehehe..

Tq cik B utk Teh Halia ini. Sebaik tak pekat sangat halianye. Kalau yang pekat dan pedas tu mmg tak minum la kite;p


1 comment:

myza said...

La minum air pn angin tsekat ke pooh..mgkin sbb kita bru abes bln posa kan ttbe makn byk waktu siang perut x ejas lg..skrg dh oke ke..untungg cik b rajin ye.suh dia tlg2 picit x hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah