CHERITERA KAMI...: Ikan Bakar Jalan Bellamy

Jun 27, 2014

Ikan Bakar Jalan Bellamy


Akhirnya sampai juga kami ke sini. Selalu tengok Nana pos makan kat sini, teringin juga. Macam-macam bakar ada. Ikan bakar, sotong bakar, kerang bakar, udang bakar. Pilih je nak mana.Cendol Bakar je takde;p

Nasib baik pergi haritu senang nak parking dan kedai pun tak penuh sangat. Ada 3 ke 4 kedai kat situ.Lupa nak tanya Nana dia selalu pergi kedai yang mana. Kami masuk je kedai yang berdepan dengan orang jual bakul-bakul anyam tu. Lepas tu amik port depan kipas. Lega!

Ikan pari bakar. Pari bakar ambil bahagian yang ni baru sedap nak meratah. Kalay belah badan tu tebal sangat isi.

Sotong bakar. Besar!!

Ni deretan kedai-kedai tu. Berdepan dengan masjid. 

Bagi kami rasa dia..ok la. Kene try kedai sebelah pulak la tengok ramai jugak kedai sebelah tu.

3 comments:

Myra Jay said...

Nampak sotong tu sedap sangat....

ummi_khalish said...

assalam..nsib tgk gmbr ni hrni..kalau esok..kena dil terbang balik mesiajap le...hehehehe

salam ramdhan Ann...:-)

Zura Lee said...

dua kali zura dtg mkn sini, kawan yg bawak..bila nk dtg sendiri lupa jalan..ciss btol.. huwaa !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah