CHERITERA KAMI...: Typo tahap teruk

Apr 29, 2014

Typo tahap teruk


Harini Monday blues yang takde la blues sangat tapi harini rasa badan extra letih mungkin sebab puasa. Oh..bukan nak menunjukkan kita berpuasa harini tau.No..No..Mungkin ada kaitan tapi ntahla yea.Last week puasa, ok je. Sempat g taman walking yea bukan jogging 3 pusingan. Itu pun ada orang suruh kita jogging. Takde laaaaa...

Ni tengah ber'gossip' la sangat. Sembang petang kononnya sementara tunggu pukul 5 ni ha.

Seeeee...Ya Allah ni la tahap typo paling kronik ann rasa. Sebenarnye nak type KESIAN..tapi tengok jadi ape. Amerika ke Perancis ke taktau la tu ha.Adehhh....

Ada yang puasa juga ke harini?Selamat berbuka puasa yea:)

10 comments:

Zura Lee said...

wahahaahahahaahaha.....lapar sgt ke smp typo...

Azhafizah Md Nor said...

jauh sangat typo tu Ann :)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum ann, ahhaha lawak besar typo ni.. macam tak nampak sangat nak tulis KESIAN tu. hehehe lapar sangat gamaknya ni ~~~

Shida Radzuan said...

hehee..gengla dgn shida kaki typo gak..hehee

Ann said...

Zura Lee : hahah..tuelanyee...adehhh..

Ann said...

Azhafizah Md Nor :heheh..tuela...ms type tu nmpk betul..tp ble dh send, lain pulak..

Ann said...

Sheila Salim : waalaikumsalam..hehehhe..skali bhs perancis daaaa...

Ann said...

Shida Radzuan : seppp!!:)

permatabiru said...

hehe menaip smbil mata tettutup

permatabiru said...

hehe menaip smbil mata tettutup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah