CHERITERA KAMI...: Rezeki lunch

Apr 16, 2014

Rezeki lunch

Manager belanja 1 office Nasi Briyani Ayam Madu. Banyak gila nasi tu. Kenyang sampai malam. Ni ada yang terlelap jap lagi ni.Hehhe.

Alhamdulillah..rezeki!Terima kasih Manager yang baik hati, nanti belanja lagi yea:)



10 comments:

~~AzaLea~~ said...

Ann, pernah rasa nasi beriyani ayam madu mahbob kat area bangsar tu tak? sdp giler!

Zura Lee said...

sedapnye nasi beriani, biasa mkn ngn gulai kambing jer tp zura tk prnh mkn ngn ayam madu lagi...nnt nk try la...

Cik Sara said...

wahhh..... nmpk sungguh menyelerakan. tak sabar nak balik m'sia cari ini. =D

Ann said...

Azalea : area bangsar ann xpernah lagi explore...baiklah, akan msk dlm list:)

Ann said...

Zura Lee : ann kambing pulak kurang..hehe

Ann said...

Cik Sara : cepat2 blk mesia..macam2 mennti ni..hehe

Cho Zila said...

kenyang..kenyang... memang lena...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ziarah dr K.atie..sedapnya untung dapat manager yg baikhati :)

::EIDA:: said...

ida tutup mata baca entry ni! HAHAHA

myza said...

Murah rezeki manager ang tu..sdp nmpknya poohh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah