CHERITERA KAMI...: Menang Glassware

Mar 27, 2014

Menang Glassware


Ni bukan kami menang hadiah Glassware tapi nama satu kedai ni Syarikat Menang Glassware. Kawan ofc la dok cakap murah jugak barang pinggan mangkuk periuk kat sini. Alang-alang haritu pergi Chow Kit, singgah la sekali. Memang nak survey pemanggang ajaib tu. Orang lain dah berapa puluh kali guna pemanggan ajaib tu kot, ann belum ada 1 pun. Sejak menjak ni suka masak grill kalau guna pemanggang tu cepat la masaknya cuma orang cakap rasa tu xsesedap kita grill biase . yea ke??siapa pernah guna??sila bagi komen korang pasal pemanggang ajaib ni.

Pemanggang Ajaib paling kecil RM129


Besar RM168

Ni boleh kukus bentuk bulat RM149.80

Sori..gambo gegar tapi nak jugak selit Waffle Maker RM138.90

Paling besar boleh kukus, steam, goreng, grill semua la ni RM237.50

Semua yang kat atas tu dalam koleksi Ikan 5 beradik namanye. Comel je kan.

Nak tau cawangan Menang Glassware, koleksi yang ada..boleh klik SINI

# Korang guna pemangang ajaib brand ape?Ok x??

5 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum ann, sheila pun tak beli lagi.. ingat nak beli haritu kat lazada.. asyik tak cukup fulus je. hihi beli barang baby banyak sangat.. sheila singgah menabung ford sini ~~~

mama tisya said...

akk dh bli pemanggang ajaib ikan ni...time awal2 femes dlu...now dh makin murah tp mcm2 brand la...mmg senang guna pemanggang ajaib ni...cpt dan sedap...tekak akk ok je..tktau la tekak org lain...dh mcm2 menu grill...mmg sesuai la ann bli 1...

Ann said...

Sheila Salim : Waalaikumsalam..ha..kt lazada pun ada kan..xpe, dulukan mane yg penting:)

Ann said...

mamatisya: kan..skrg mcm2 brand ade..tuelanye igt nak jugak la sambar 1 nnti..hihi

myza said...

Berat tak pemggang ajaib tu.yg mil aku punya mk hai berat btl dahla dapor tggi jenuh gak mgangkatnyaa..kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah