CHERITERA KAMI...: Kotak ajaib

Feb 12, 2014

Kotak ajaib

Keluar dari kotak ni rasa ringan je badan kan??Menitik-nitik peluh jantan..hurmm..kenapa peluh jantan je eh??Takde peluh betina ke??Tapi sekarang cuaca yang terik, tak boleh la dok lelame kat luar tu. tengah drive pun silau tengah tido lagi la macam mimpi negri sebab berpeluh.Dah kene buka baju pulak, tu pun nanti mengundang peluh juga.Tettttt;p

Dah takde la yea musim sejuk tu??Kalau ada, nak jugak la pergi tempat sejuk tu fefeeling pakai sweeter time siang.Hehhe.

5 comments:

Falsya said...

Skang nie mmg musim panas kan..semlm baru hujan..hehe

FiZ said...

sauna ehh?

Ann said...

Falsya : kannn..smlm hujan kjp je..alhamdulillah

Ann said...

Fiz : aah..sauna..nk sauna secara berduet pun boleh tu..hehhe

myza said...

Wowweee kt mana tu..boleh torai masuk b2 kui3..tett treettt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah