CHERITERA KAMI...: Perfume idaman hati

Jan 29, 2014

Perfume idaman hati


Lama dah usha perfume ni.Ingat lagi masa awal-awal terbau dekat MidValley haritu. Terlalu depan booth dia.Terus stop survey harga bla bla bla.Mmmm..wangi..mm..harga?mmm..ok..takpela.Jangan tamak haloba. Nanti mesti harga turun.

Lepas lepas tu kalau masuk mall je mesti singgah tak pun cari la tengk dari jauh pun xpe. Ni kes laki bini sekali tau join. Walaupun ni perfume untuk wanita tapi cik B cakap memang wangi.Dia pun terbekenan juga bagi pihak kite. Dapat lak wife tak reti meminta mcam Ann ni *muntah hijau*

Ntah macam mana cik B ni p mintak tolong kat kawan dia kt UK sanun.Kan hujung tahun diorang sibuk ngan Boxing Day kan.Ingatkan orang p lawan tinju dush dush tu.Bukan yea bukan.Ni bertinju nak bershopping, sale kaw kaw punye.Yeala kot,kita tak pernah merasa;p

Ni la dia See By Chloe...Mekaseh cik B, susah susah je belikan untuk kite.Terharu;)

Siap ada souvenirs sekali.Mekaseh yang tolong belikan di sana, mekaseh lagi sekali yang tolong bayarkan.Hihihi...

#Korang suke perfume ape???

2 comments:

myza said...

Wah syioknya ;)) cik abg blnja ek

Ann said...

myza : syok smp syg nak pkai..kui3..aah la cik abe la..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah