CHERITERA KAMI...: Terlanjur cinta

Dec 26, 2012

Terlanjur cinta


Lame xlayan drama2 kt tv ni, bile boring baru la sibuk bukak tonton. Pastue tertengok drama Terlanjur Cinta ni. Best!rasa nak belasah jek si Aqasha dalam cerita ni.Hahahha.Emo!!


Antara barisan pelakon Siti saleha, Aqasha, Marsha, Nazim othman, Raja Ema. tak best la watak raja ema, peminat raja ema ni dr dulu. Mak cakap dulu sibuk nk tiru raja ema punya gaya baju yg bertali2 tu.Hahaha.

Mostly pelakon dalam ni lebih kurang dalam cerita Dejavu di Kinabalu. Bagus la masing2. Tapi betula rasa nak belasah jek Aqasha ( Fareth) ni.Suka tengok watak Sharifah Nadia tu, suka cara die cakap.

Drama ni kt Tv9 slot Ratu, Isnin dan Selasa 830malam.

2 comments:

aTieYusof Family said...

macam best plak cerita ni kan..
sayang tak dpt tengok lagi..tv kt umah rosak..hehe:)

Ann@zanyra said...

aTieYusof : bestttt...hasben pun dh jangkit tgk drama ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah