CHERITERA KAMI...: Salam Aidiladha..

Oct 30, 2012

Salam Aidiladha..


Dah 3 hari sambut Aidiladha baru nak bersalam2 kan..Semua kes nak cepat2 settlekan entry Cameron Highlands:p

Aidiladha tahun ni biase2 jek..rsae tiap2 tahun pun biasa2 jek sebab every akan sambut di KL menemani ayah yang memang menjadi orang kuat masjid bila tibe hari raya korban ni. Cuma sejak dah kawin ni kene berselang-selang la raya Kl or Perak kan.

Disebabkan tahun ni raya ari jumaat, tempat kami buat korban pada hari Sabtu pagi.So, hari Jumaat tu lepas solat raya, makan2 kami berdua keluar mencari ketenangan.Hahah.Tenang weh Kl lengang.Boleh jalan lengang kangkung atas jalan raya tu. Kalau hari-hari camni kan best!!

Kami ke Sogo.Sogo?Haaa..ke Sogo.Pusing punye pusing, xde beli ape pun sebab xjumpa yg berkenan di hati. Menarik g shopping complex memasing pkai baju raya. Cik B siap dengan samping lagi.Takde org nak pandang slack la.Kate raya!!

Malam pulak sebelum cik B pergi kerja

Pekena Steamboat ketam pulak..cuci perut jap dari rendang dan sambal;)

EH...xde gambar raya bersama la tahun ni.Gambar juadah di pagi ry pun xde.wuwuwu...Nak nau xmeriah;p

Sabtu pulak dah stat enjin nk p tgk korban dan nak menyibukkan diri di dapur.

20 ekor lembu dikorbankan tahun ni.Menjelang tengah hari dah settle, alhamdulillah cuaca pun baik kan.

Menu wajib hari ry, dh berapa hari menunggu nak mkan rendnag paru ni.Sabarrrrr...Sanggup ke Pasar Keramat mencari paru sebab tahun ni korban xdpt paru la pulak.Huhuh.Nasib baik ade 1 kedai bukak.Rejeki.....

Ahad aktiviti mengemas dan duduk santai di rumah:)

Kejap jek kan cuti 3ari tu..i need more cuti pleaseeeeee!!!

Tu jek la cerita raya kami..Bosan?Eh, dah biase laaa..tetap meriah sebab disambut dengan keluarga dan suami terchenta*wink*

6 comments:

♥ ROS ♥ said...

Sonoknya dia... Ehem2... :p

Ann@zanyra said...

ROS : sonokla raya..hihihi *wink*;p

Mamajenn said...

eh baca pun dah rasa meriah la..x pe2..x cukup gambar pun i tau u happy beraya di kl...hahahhaha kita serupaaaaaaaaaa

Ann@zanyra said...

Mamajen : hihih..betul la meriah kan..betulll!;)

~~AzaLea~~ said...

Ann, kite serupa.. suka btul mkn paru..

Ann@zanyra said...

Azalea : kan...sedappppp wooo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah