CHERITERA KAMI...: Cameron Highlands : Big Red Strawberry Farm

Oct 23, 2012

Cameron Highlands : Big Red Strawberry Farm


Hari melawat strawberry farm.Nak jugak pergi sini kan sebab nak jugak tengok strawberry farm yg femes ni. Lokasi yg agak ceruk di celah2 lorong dan berbukit.



Free Parking.Parking yg banyak, jangan risau.

Nak jugak kan;p

Geramnnye tengok sayur2 hijau ni. tengok jekla, tak nak beli pun;p



Jom tengok ape yg best kt cafe ni



Ni la yg dok tengok org selalo makan tu, teringin punye pasal order jugak tapiiiiiiiiiiiiiii xabis pun xsedap dan masam..

Takde yg menarik sgt dekat sini, harga strawberry 1/2kg petik sendiri RM25 klu tak silap, lagi mahal dari dekat YZ Agro Farm. Rasa xberapa best la dekat sini. Cukup la sekali ni jek kot dtg sini.Huhuh..

View pekan Brinchang otw turun dari Big Red Strawberry Farm..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah