CHERITERA KAMI...: Bila isteri ke dapur

Oct 3, 2012

Bila isteri ke dapur



Bunyi macam isteri jarang ke dapur jek kan...Oh..bukan begitu ke dapur itu selalu tapi cuma masak untuk suami itu bukan setiap hari. Jadinye bile ada kesempatan dan tibe2 nak makan itu ini , isteri tetibe jugak jadi rajin untuk masak.Masak simple2 jek.


Sup tulang, ayam paprik dan ulam-ulaman...Antara lunch weekend menu kami. 


Supper kot pukul 8.30pm.Hihi..Bagi semangat kat cik B tengah study untuk final HO assesment.:)


Alhamdulillah...semoga diberkatiNYA..aminn


Note : Banyak cerita tertunggak, ambil masa nak buat entry sebab kerja kt opis ni macam tak terkejar2 jadinye.Huhuh..

2 comments:

Falsya said...

Yang simple tuh la yg sedap...bestnye dpt supper siap ready atas katil lg..auwww!!..hahaah

Ann@zanyra said...

Falsya : kan..kan..msk ssh pun kalau xberabis nangis jugak nnti..hahahha yg supper atas katil tu mmg spesel kes;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah