CHERITERA KAMI...: Syawal 8 di Melaka

Aug 28, 2012

Syawal 8 di Melaka



Tibe-tibe dah sampai Syawal ke-8??Syawal 1 dah cerita, Syawal 2 pun dh cerita. Ape jadi Syawal 3 4 5 6 7??Hahahha...Dah tentu xde cerita.Petang Syawal 2 dah balik KL sebab Syawal 3 cik B dah koje. Ann Syawal 5 dah stat kerja. Ada la Syawal ke berapa ntah, g beraya ke rumah abang. tapi xde amik gambar bagai. Datang makan borak2 makan borak2.Lupe sudah.

Jadinye Syawal ke 8 lepas cik B abis oncall terus chow blk Melaka. Pergi hari jek. Dah siap-siap list rumah mane yang ktorg nak serang.Alhamdulillah, dipermudahkan jalan kan. Dalam rasa xsempat tu sempat la jugak. Dari Tangga batu ke Bukit katil pastu ke Peringgit . Last pit stop baru singgah kampung terchenta. Jmp awo atok makcik pakcik. Dapat la tido sekejap dan dinner. Lepas Maghrib bertolak balik KL.Alhamdullilah perjalanan lancar walaupun hujan. No jem bagai.

Rumah Pertama, kawan cik B..Mekaseh tuan rumah.Cantik rumah baru. Ni yang dah berangan nak decorate rumah sendiri ni:)


Menu rumah ke 3.Nasi Lemak sambal sotong terbaik!Mekaseh adik manis susah-susah jek masakkan untuk akak dan abang.


Chef dan tuan rumah nasi lemak kt atas tu. Love you adik:)


Rumah-rumah lain xamik pun gambar. Kat kampung pun xamik gambar. Xpe, tahun depan kite bergambar sakan kt Melaka pulak:)


# Ce kire berapa banyak perkataan Syawal dalam ni??Hihihih...;p

2 comments:

myza said...

meh la beraya kt s petani plak hihi

Ann@zanyra said...

myza : insyaAllah...klu bukan bulan ry pun boleh jugak kan:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah