CHERITERA KAMI...: Iftar dan Birthday treat

Aug 10, 2012

Iftar dan Birthday treat



Pertaman kali berbuka di luar, berRamadhan buffet dan juga semestinye sempena hari kelahiran isteri cinta. Sudah tentu isteri berlompat bintang, suami nak belanja. Semuanye diuruskan oleh suami. Kite hanya bawak perut jek.

Restoran Bijan


Memusing jugak nak cari awal-awal. Sebab otw ke restoran ni ade berderet pub dan bar. Omputih bersepah-sepah, rasa macam tersesat di negara sendiri.Huhuh. At last, jumpa jugak. Parking RM10 yea;)

Pilihan buffet yang variety. Nasi tomato, masakan kampung, ulam-ulaman, sate, seafood, dessert.

Sampai around 7pm , penuh jugak la. Bukan orang Melayu jek, cina,mat dan minah saleh pun ada. Memang hot place la. Restoran ni takde la besar sangat. Konsep romantik,ala-ala kampung bali pun ada. Huhuh. Masa tengah ambil makanan tu, dengar la few pelanggan yang datang tu dah berapa kali repeat dari thn lepas. So, memang terbaik la kan restoran ni.Jangan risau, disediakan kemudahan tempat solat;)


Rambang mata nak memilih makanan. Oh, Best Malay Restaurant rupenye


Nasi tomato + nasi putih + lauk-pauk


Sate sedap

Kambing panggang..Terangkat!

ABC..yummylicious!

Maaf, gambar semua ala-ala berlampukan lampu minyak tanah. Dah kate tempatnye romantik gitu kan. So, pencahayaan agak kurang


Monsterrrr!!!;p

Roti jala cecah pengat durian adalah menu dia yang paling superb! Tu yang kami tambah berkali-kali. Nampak sangat hantu durian kan;)


Tq suami terchenta sudi belanja isteri yg cumey ni bertmbah cumel. Owh, suke tgk background gambar ni. serius rasa kekampungan.




Minggu-minggu terakhir ramadhan ni, boleh la cuba terjah buffet Ramadhan di Restoran Bijan, Jalan Ceylon. Skali-skala makan cam gini boleh la yea.;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah