CHERITERA KAMI...: Beraya di sawah

Aug 24, 2012

Beraya di sawah


Raya kedua diteruskan dengan program kunjungan beraya ke rumah kawan-kawan dan sedara di Perak.Rumah pertama ialah rumah kawan Ann. Excited dapat tengok pemandangan hijau di kampungnye.


Sejuk mata memandang kan.Dah cakap kat Cik B, nnti blk nak singgah la amik gambar kat sini.Sawah dekat Sekincan belum musim lagi.Baru nak feeling2 Nur Kasih;)


Akhirnye berjaya juga jejak kan kaki di batas sawah ni.First time!Hahaha.Takut jugak salah langkah gedebush msk petak sawah tu.


Yeayyyyyy!!!




Tak boleh nak lelame, tengah panas. Dahbasah ketiak ni.Mata pun sepet jek tahan terik mentari.

EH, cup!Nak tau kat mane sawah cantik ni??


Kg.Sungai Kerawai, Teluk Intan Perak.Ada sesape orang Sg.Kerawai kat sini??:)

4 comments:

myza said...

boleh plak ek nak cop2

Ann@zanyra said...

myza : blh aje..xde yg marah pung;p

InaAchik said...

ina pun suka ngan view sawah ni...
hijau dan tenang! :)

Ann@zanyra said...

InaAchik : kan..sejuk jek mate tgknye:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah