CHERITERA KAMI...: Seronok dengar, semoga sempat ke sana

Jul 25, 2012

Seronok dengar, semoga sempat ke sana


Bulan lepas seorang officemate pergi menunaikan umrah dengan keluarganye. Seronok tengok die buat preparation lepas tu tengok gambar dan dengar cerita serta pengalaman dia semasa di sana. Sangat-sangat teruja.Yang dengar ni pun dah teruja apatah lagi yang dah sampai ke sana kan. Tu yang ada sampai xnak balik ada yang tiap-tiap tahun nak pergi umrah atau haji.


SubhanaAllah..keadaan masjidil haram selepas solat maghrib..(kredit : fb opismate)


Terima kasih sahabat bagi kami sejadah yang macam tilam dengan pashmina yang lembut sangat.Oh, dan juga air zam-zam. Tenang!



Semoga kami dimurahkan rezeki dan diberi kesempatan untuk ke sane nnti..amin..insyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah