CHERITERA KAMI...: Pasar Ramadhan Sabak Bernam

Jul 24, 2012

Pasar Ramadhan Sabak Bernam


Tahun ni tahun kedua berpuasa sebagai suami isteri tapi pertama kali berpuasa bersama mentua.Tapi saya cuti. Hihih.Awal-awal Ramdhan dah dapat cuti abisla nnti I raya awal la uols. Eh, xmo la. Kalau boleh nak puasa sampai raya jugak. InsyaAllah:)

Ari Sabtu haritu kami pergi la pasar ramadhan a.k.a param sabak bernam. Ada la dalam 15 ke 20 minit jugak dari rumah. Ada jugak param dekat dengan rumah tapi xbanyak kedainye. Param kat Teluk Intan pun ada tapi lagi jauh kot. So, pergi la kami ke Sabak Bernam dengan anak-anak buah.


Suasana param pukul 6petang


Macam-macam kaler ada


Ayam bergolek-golek





Panjang beratur kat kedai popia ni

Takde target apa-apa pun datang sini.Ntah la. Macam tak berapa ada selera nak membeli pulak. Jalan-jalan saja tapi ada la beli sikit-sikit.

Cucuk-cucuk favourite sebab nampak pedal ngan hati.Nyummm3!


Beli 5 cucuk dengan lai ci kang dan kuih-muih.


4 comments:

Saya Disini said...

bestnye

Ann@zanyra said...

Saya Disini : best!share la param mane yg best?:)

iduraz said...

cam best jer param kt sana...ehhe

Ann@zanyra said...

iduraz : ok la..blh thn..tp sebab mood mmbeli belum ade, so mcm x xcited sgt:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah