CHERITERA KAMI...: Macam duit mainan pulak

Jul 23, 2012

Macam duit mainan pulak


Dah mula kan keluar duit baru sekarang. Akak Ann ritu bwk balik la duit baru kalau ada yang nak tukar.Ann pun saja menyibuk la nak tukar 50rgt je. Pastue sayang pulak nak guna.Hihihih.


RM100, RM10,RM20, RM5 dan RM1

Diorang cakap RM20 yang orang dok sibuk nak sekarang ni.Kaler oren gitu.Pastue duit-duit ni macam lagi panjang ckit dari dulu lama. Duit RM50 xde (xtau la memang xde keluar yang baru ke mmg xde ke ape). Cantik pulak purple RM100 tu kan. Macam duit saidina kan??

Raya ni ramai la dapat duit baru. Seronok la budak-budak. Yang tak budak yang xsonok kene keluar duit.Hihih.Xpe, bukan selalu pun kan.Dulu kte dapat, sekarang turn kte pulak kene bagi.

2 comments:

~Beb~ said...

ctk..! x sabo plak rse nk tggu hubby blk n ajak p tukaq. yg 20 tuh senang la bg skeping kt ank2 buah.

Ann@zanyra said...

~Beb~ : hihih..tukar jgn x tukar..betul xdela tebal sgt nnti nk simpan duit kan.klu ade duit 2rgt mcm dl pun bgus jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah