CHERITERA KAMI...: Hari Terakhir di Terengganu

Jul 6, 2012

Hari Terakhir di Terengganu



Sayang nak tinggalkan laut dan pantai yang indah dan cantik.


Mentari muncul lagi. Indahnye hari bila setiap pagi bangun dapat menyaksikan pemandangan sebegini.


Di batu-batu ni la kami berdua duduk sepanjang malam, menghayati dan menikmati hembusan angin laut yang segar. Walaupun takut jugak la tengok ombak kuat menghempas pantai, tapi diri tetap kaku di situ demi mensyukuri nikmat yang diberikan olehNYA.


Macam mandi pool dekat rumah sendiri sebab takde orang. Sangat enjoy!




Sebelum pergi, tinggalkan jejak di sini.




InsyaAllah, ade rezeki kami dtg lagi. Kite ke pulau pulak yea B:)

2 comments:

Saya Disini said...

cntik nye pemandangan..

Ann@zanyra said...

Saya Disini..cantik sgt kan.jth cinta dibuatnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah