CHERITERA KAMI...: Berbuka bersama mertua dan ipar

Jul 24, 2012

Berbuka bersama mertua dan ipar


Yang bezanya kalau dekat rumah Ann, ktorg 5 minit before waktu berbuka memasing dah stnd by kt meja makan, dah mula amik atau cedok lauk mane yg nak. Kalau kat rumah mertua, time azan takde orang lagi kt meja.Huhuh.Pelik sikit tapi tetap meriah dapat makan reramai.



Ada cucuk2 yang beli di Param Sabak, rendang ayam kampung, sayur campur, sambal taun, kerabu perut, sup tulang , bubur jagung, roti john. Air sirap selasih dan laici kang. Oh, ade mee hailam jugak. Banyak giler kan. Tapi Ann sorang jek buka makan nasi yang lain dok makan mee hailam. Hahaha. Buka la sangat, orang tak puasa kelaparan wooo. Tak bangun sahur tak makan siang tu. Memang menahan tunggu buka.


Alhamdulillah, dapat jugak berbuka sesame kan:)

Budak tak puasa ni. Aktif sesangat. Muka duplicate ngn cik ajan nye;p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah