CHERITERA KAMI...: Belum raya tapi dah makan kuih raya..

Jul 11, 2012

Belum raya tapi dah makan kuih raya..




Situasi meja di pantry office


Ni semua tester jek ok.Ikutla sorang nak rasa byk mane.Ada akak sorang ni tolong jualkan utk aunty die. Memang every year die jual, slalo laku.Sedap!Kek pun ada.Bestnye makan kuih raya, rasa macam dah tak lame jek lagi raya sedangkan Ramadhan pun belum.Hihihih.


Rasa nak buat kuih raya sendiri pulak tahun ni.Hehehe.Selalo berazam tu ada, tp tak jalan pun.Dok nanti punya nnti tup2 dah raya. Kuih pun tak nampak bayang.Huhuh.Takpe2, kita tengok tahun ni camne pulak:)


Hanya selingan..Sedapnye kuih cincin ni.Terbang dari Sabah bah.


Korang suka kuih ape?ada dah stat buat ke kuih raya?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah