CHERITERA KAMI...: Saya Suka Buah

May 2, 2012

Saya Suka Buah



Buah yang buat saya gilerrrr

Dukong


Manisss dan juicy sgt..beli tepi jalan masuk kereta, sedar xsedar eh...dah abis??heheheh..sekejap jek dlm kereta ngap2 buah ni dah abis..teringat masa kt terengganu ritu (eh..belum cerita lagi cuti2 di Pantai Timur ek), beli otw nak blk KL..memang konpom2 la abis dlm kereta..sedapppp!!


Fav kami...kalau nak order air pun nak berunsurkan mangga..dapat air mangga yang pekat tu..perghhhhh...:)


Ade lagi 1, manggis!pantang nmpk..mesti nak beli..tu pun xnyempat blk rumah dalam kereta jugak nk makan...sedapppnyeee!!


Tapi skang ni macam teringin pulak nak makan durian..belum musim sangat kot eh..



2 comments:

Nana said...

kita plak ada masa dia datang nak makan buah abes peti ais penuh ngan buah
ada masa malas mmg lama xmakan buah

Ann@zanyra said...

Nana..ktorg klu beli wat stok memang slow..slalo beli nk mkn on da spot jugak..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah