CHERITERA KAMI...: Oh My Abang besi warna merah!

May 4, 2012

Oh My Abang besi warna merah!


Semalam utk kali kedua dpt berjumpa dengan abang besi kaler merah yang genius dan bilionaire yang tengah HOT skrng...

 My Iron Man!!!


Wah..tetbe jadi My kan..sowi la utk adiwira2 yang lain bukan saya xsuke tapi Abang Besi ni lagi menarik dan mencuit hati saya..hahahahha...rasanye majoriti pun setuju kot dengan saya.kan?kan??;p

Dulu-dulu tak pernah pun nak ambil tahu pasal abang besi ni, skali dah tengok ha...senoneng jadinye..agak-agak kene layan jugak la kot movie Abang Besi yang sebelum-sebelum ni..baru la lagi dapat menjiwai diri dia...wahhhhhh...

First movie yang saya tengok di wayang sampai 2 kali


Waktu yang sama tapi di hari yang lain dan bersama orang yang lain...Kali Pertama tengok dengan anak-anak buah dan siblings, semalam tengok dengan cik B sebab haritu die kerja pastue mungkin die xmenahan dengar ktorg dok cerita psl movie ni yang best..tu yang die ajak tengok tu..kuatkan reason utama saya utk tgk lagi movie ni;p

Yang pasti bagi saya walaupun tiket agak mahal dan tak dapat nak menyumbangkan apa-apa pada negara but at least...saya xrasa rugi pun pergi tgk for 2nd time...sebab movie ni memang BEST!(mula menimbang-nimbang antara Real Steel dengan The Avengers mana yang paling best;p)

Ditambah pula dengan

Chatime Coffee Smoothie with pearl yang selamat diseludup masuk dlm wayang..menggigil sejuk..sebaik kali ni buat pilihan yang betul...sedap!


Owh..walaupun saya sibuk dengan Abang Besi ini, tapi saya tetap pada super hero saya yang disayangi dicintai dirindui dikasihi di di di


Abang baju merah tak kisah la xde besi..janji I LOVE U SO MUCH!:)



2 comments:

Nana said...

hahah sama2 suke iron man juga di plg lawak

Ann@zanyra said...

Nana...hehehhe..kann...baru tgk skali dh jth cinta gitu...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah