CHERITERA KAMI...: Mini Picnic

Apr 23, 2012

Mini Picnic


Aktiviti hujung minggu kami sambil menghirup udara segar dan jauh dari hutan batu...ala..jauh sikitttt jek dari KL..


Sungai Congkak, Hulu Langat

Kali pertama datang sini sebab perkhemahan unit beruniform sekolah rendah, pastue picnic ngn opismate siap BBQ bagai..kali ni datang dengan Chenta Hati bermini picnic jek...berdua jek kan..


Ni la menu picnic kami..cumey kan?kan?disediakan dengan penuh kasih sayang oleh suami terchenta..Sandwich Sardine, burger, Oreo dan Sirap:)

Kami sampai dalam pukul 830pagi..semangat!antara yang terawal masuk..nak pilih port pun senang

Upss..lupe pulak..bayaran RM1.00 seorang dan parking RM3.00:)


Bau pokok, daun dan air sungai...




Kita minummmmm....pagi dulu:D


Dh stat celup kaki dalam air yg sejuk itu...brrrrrrrr...


Seronoknye mandi sungai kan..yg depan tu memang nampak cetek tapi yg belah hujung sana dalam







Menahan ombak dan badai bersama-sama..boleh kaitkan tak dengan gmbr ni?;p


Kul 10lebih pengunjung dah mula ramai, segan la nak bercamwhore..Amik gambar nature la pulak



Around 1pm berkemas pulang..






Bye sungai bye pokok2 hijau...weekend yang aman...tq B:)

4 comments:

♥ balkidz_hunny ♥ said...

makk aihh! sornag masuk dah kena baayr sekarang yer. dulu tempat aku terjun tiruk je sini. HAHA.

Ann@zanyra said...

aqish..nk msk jamban public pun kene byr kan skang inikan pule sungai..nk terjun tiruk yg depan2 cetek tu blh la weh..hihihih.

♥ balkidz_hunny ♥ said...

dulu ok je weh terjun kat area dalam2 sket. bersih plak tue. sekarang aku rase cam dah kotor sket

Ann@zanyra said...

hurmmm..btl2..skang xjage dah..tp kat Kl ni mn lg nk cari port yg tenang;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah