CHERITERA KAMI...: Meriah makan kfc dengan anak-anak

Apr 25, 2012

Meriah makan kfc dengan anak-anak



Makan KFC dengan 4 orang anak-anak buah, macam anak-anak sendiri jugak:)


Ni kes Okid Aqilah mengidam nak makan KFC la ni..sebaik ayahanda a.k.a abg Ann bagi duit mintak tolong bawak anak die ni p makan KFC..tetibe balik sekolah bukan muka kesian mtk nk makan KFC..pastue tak nak bungkus, nak makan kat situ..tu yang bawak sekali anak-anak buah yang lain...lagi meriah la kan..seronok betul cik Okid tu, bukan main melompat-lompat die sampai JJ..KFC JJ AU2 la paling dekat pun kan..


Okid Aqilah..4 tahun


Tak nyempat xnak tukar baju sekolah bagai nak terus pergi, pujuk2 baru la nak tukar baju itu pun tak nak mandi, nak salin baju jek..ikutla..jnji salin kang pakai baju sekolah kotor pulak


Seronok tgk diorang makan..beli bucket Combo A, 6 pcs ayam dengan wedges..Macam mak budak bwk 4 orang anak pulak;)


Dah kenyang KFC..nmpak pulak 


RM3.00 utk 5minute


Mula-mula tak nak layan tapi kesian pulak tengoknye wat muka sedih..ajak balik, xnak pulak..yealaa..5minute jek yea kanak-kanak

Muke gembira abis kan..poyo la okid;p


Nisa..malu tapi mahu kununnnn


Silap hari la korangs kite keluar time makcik korang ni belum gaji lagi, klu tak boleh kite tawaf JJ tu..hahahha..xpe...next time yea..

Ape-ape pun hati lagi gumbira bila dengar diorang cakap.."Terima kasih UUU"..;)

#UUU panggilan makcik utk Ann..kononnye nak ajar diorg panggil Mak Usu...tapi memasing dari kecik dok pgl UUuu...so..melekat la name tu..unikkan;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah