CHERITERA KAMI...: Melaka : 2nd day, Dinner tepi sungai & Jonker Walk

Apr 6, 2012

Melaka : 2nd day, Dinner tepi sungai & Jonker Walk



lepas seronok teruja dengan cruise..memasing dah lapar kan..xyah cari tempat makan jauh2..dekat dengan kaunter cruise tu ade kedai-kedai makan..macam2 ada..sate, burger, masakan panas..


My Asam Pedas Cafe




Cik Okid yang dah mengntuk..mood moody dah sampai;p




sate


lepas makan yang lain terus blk ke hotel, anak memasing dah kepenatan dan sleepy..kami yang masih berduaan ni sambung memanjangkan langkah ke Jonker Walk pulak..yeala, dah alang-alang dekat kan baik la singgah..tapi masa tu dah hampir midnite..kami sampai, mostly kedai pun dah nk ttp...xde la amik gmbr sgt pun




Jonker Walk


Sempat la beli FM utk kenangan..harga berpatutan dengan kualiti dan kekemasan FM tu..macam2 rupe souveniers ada kat Jonker Gallery..










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah