CHERITERA KAMI...: Kali kedua - Fiske Steakhouse

Apr 12, 2012

Kali kedua - Fiske Steakhouse


Hari ni jamu mate dengan entry makan makan dan makannnnnnnnnn

Kali kedua datang ke Fiske Steakhouse kat Medan Selera Taman Sepakat..berdekatan dengan Pernec dan Sapura...selalu lalu dok tengok jek bila la nak singgah ni dah asyik penuh dan ramai jek orang kan..kali ni sebelum maghrib ktorg dah terjah..


Lamb Chop + Coselaw + Spaghetti Cabonara + Baked Potato


Chicken Chop + Spaghetti Cabonara + Coselaw + Baked Potato


Mushroom Soup + Fries + Sirap Selasih + Tembikai Laici


Menu makanan untuk 2 orang...ni betul punye nak mentekedarah lepaskan gian nak makan kat Fiske kan..

Menu pun dah berbeza dari yang kami datang dulu..lame dah..meja pun dah banyak..service pun bertambah OK

komen untuk makanan??semestinye super duper sedap!dah kalau owner chef hotel kan..


# baru perasan la label JJCM kt sidebar ni tak appear tapi tgk kat layout ade jek..hurmmmm....

2 comments:

Nana said...

heheh baru jek rabu lepas g makan sini ngan deah & fasya

Ann@zanyra said...

nana..waa..yeke..kedai selalu lalu tp singgahnye xnyempat..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah