CHERITERA KAMI...: Sedapnyeeee cherry ni!!

Jan 18, 2012

Sedapnyeeee cherry ni!!









Cherry ini tersangat la sedap dan manis!pernah mkn cherry yg dekat kek kaler merah tu jek xpernah mkn cherry yg rupe ni..mmm...ke Ann ketinggalan??hahahha...xksah la..jnji cherry ni telah menambat hati ini..






sambil buat keje sambil mkn cherry ni..lovely!






sape2 tau mane nk dpt cherry cmni x??ade jugak yg ngidam nnti ni..huhuhuuh..xpuas mkn bape biji jek td


neway tq to supplier..dpt limau jugak, 2 ulas pn jadi la kan tp xmkn lagi ade tergolek kt meja opis!:)


4 comments:

WILAYAH C.T.M said...

meleleh air liur tengok buah ceri tu tau...tak penah makan pun..sobbbsss

Ann@zanyra said...

Wilayah C.T.M..hihih..sedap tau cherry tu..tu la xtau mn ntah nk cari...aduhaii~

myza said...

cerry fresh kot pooh..sedapnya mana dpt.kalau ada jual kt sini musti mahai

Ann@zanyra said...

myza..xtau la, kat kotak tu tulis dr australia..xkan aku nk p australia kot..huhuh..supplier bagi sekotak..dpt la merase ckit2 1 ofc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah