CHERITERA KAMI...: Permulaan 2012

Jan 4, 2012

Permulaan 2012


1 Januari 2012 aritu, kami mulekan hari dengan aktiviti mereward diri memasing..memula nak ke Sogo pastue tkr ke Mid Valley pulak..lame jugak x gi sini, mls nak g shopping mall besar2 ni..huhuhu



ikutkan sehari kene tawaf dlm ni baru puas tp sebab petang tu ade program lain pulak, jadinye cik B la byk dpt hasil..dengan tshirt, kemeja seluar..Ann pulak


striking giler beg kecik purple tu..trigt plak ms beli-beli brg hantaran dolu2;p


blk rumah, salin baju sambung sesi melayang-layang dengan anak-anak buah...best!!walaupun cuaca panas tp sonok la lagi-lagi bile layang-layang sendiri terbang tinggi:)


budak-budak dah rambang mate


layang-layang malaysia, berangkai tau tapi kejap jek














neway, HAPPY 2012 everybody..semoga thn ni lebih baik dr sebelumnye..

2 comments:

~diAhOntHeblOg~ said...

haaa...kt kepong eh men lelayang..hehe..best kan..byk gile org men layang2..

Ann@zanyra said...

diah..aah..tuela..sonot, walaupun pns tp once dh dpt naikkan layang2 tu sonot sgt:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah