CHERITERA KAMI...: Jumaat yang barakah

Dec 2, 2011

Jumaat yang barakah


harini MC,lame jugak rasenye tak MC ni..bukan saje2 nak amik MC yea tp keadaan diri ini yang agak xberapa selesa..suara macam segan2 nak keluar, batuk sane sini..hingus rase meleleh dan pale pun pusing..wahh...lengkap semua rase ade jadinye anda layak terima MC...hihihiih..



sedap la ubat batuk ni rase mint blackcurrant..huhuhuh..sakit-sakit ni dapat menghilangkan dosa-dosa kecil kan..semoga dosa-dosa saya diampunkan...sesungguhnye diri ini banyak kekurangan..


oh...tak lupe pada Kak Noer, pengurus akaun kt opis tu sebab belanja kami 1 opis arini...tq to opismate sebab susah-susah jek hantar makanan tadi..rezeki2...dua bungkus plak tu..alhamdulillah...sedappp!




kepala masih rase mengong cikit, bdn masih rase layu dan arini macam xboleh nak berenggang dengan katil empuk ni..huhuhu

semoga cepat sembuh...nak pergi pesta buku..nak pergi kenduri kawin...owhh..esok servis kereta plak...banyak rupenye aktiviti di hari minggu ni...

HAPPY WEEKEND SAHABAT!

2 comments:

~diAhOntHeblOg~ said...

same..huhu batuk jugak!

Ann@zanyra said...

Diah..musim kot kt opis ni berganti2 orang MC...neway get well soon:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah