CHERITERA KAMI...: Ditikam tujuh kali...kejam giler perompak ni...tak pasal2 kampung dah xde kedai

Nov 10, 2011

Ditikam tujuh kali...kejam giler perompak ni...tak pasal2 kampung dah xde kedai



Harian Metro harini ade brite tentang perompak serang 2 peniaga di 2 kawasan selang setengah jam..slh seorang mangsa tersebut kami memang kenal sebab kedai die di kampung kami, Parit Melana Melaka




ktorg pgl dak keh..kedai die memang dh lamer giler kt kampung tu..sejak kami kecik2 lg dh ade..xsampai 5 minit jalan dh sampai dh memang dekat la dengan rumah nenek (awo)..igt dl nk mkn eskrem ke nk gula2 ke ape g jek kedai ni..nnti dak keh tny la...lu ni cucu sapa??anak sapa??hihihih...peramah orgnye...pastue klu brg2 dapur x ckup ke, g jek la kedai ni...nk kicap ke sos ke ape tp kedai die jenis kedai yg sume papan, pastue brg2 dlm memang byk dan sesak..hny tuan kedai jek tau mn duduk letak brg2 dlm tu..

td kol makcik kt kampung, makcik ckp die la yg callkan polis sebab die pergi kedai dak keh ptg smlm dalam kul2 pastue nampak dak keh tu pengsan kat depan kedai, panggil2 x gerak pun..sekali tgk ade darah2 kan..terus la call polis..memang kecoh la kampung..ade sorang budak ni cite, die nk g kedai dak keh ni ptg tu tp terserempak ngn sorang india ni..india tu kata kedai ni xde org, die suruh budak tu balik...knpom2 la india tu yg pny hal ni..tkt kantoi kan...klu dpt tu, cincang2 la...xde keje lain ke nk wat...mengong btl!

ni dak keh dh xde, sape la yg sanggup nk jage kedai tu..tinggal camtu jek la kot...xpasal2 xde kedai dh kt kampung ktorg...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah