CHERITERA KAMI...: Cinta Kontrak

Oct 10, 2011

Cinta Kontrak


ni kisah novel terbaru yg kami bace..beli ari sabtu, ari ahad dah khatam..bace novel laju jek abis kan, ce bace buku2 ilmiah, xsmpai 1 muke surat dah tersengguk kot...

dpt jugak novel yang BEST! ni..memang fun, klakar..bab sedih xde pun..cumey byk;)




mengisahkan Nur alia Airysha yang pd mulenye datang ke KL untuk merncari rezeki bagi membantu keluarga di kampung akhirnye mendirikan rumahtangga dengan anak kepada empunya butik tempat die bekerja, Danial. Danial memulakan perkahwinan mereka dengan 1 kontrak yang mengarut bagi Airysha dan dari situ la bermula macam2 adegan antara mereka.Masing-masing menutup dan cuba menidakkan cinta antara 1 sama lain dengan dugaan yang melanda tapi akhirnya cinta tetap milik mereka.

kehidupan tak semudah yang kita fikirkan tapi ia tak serumit yang kita fikirkan.asalkan kita laluinya dengan baik dan melakukan perintahNya, insyaAllah semuanya akan berjalan lancar




~Shuke2 Kami~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah