CHERITERA KAMI...: Terjebak dengan Maaduu la plak

Jul 26, 2011

Terjebak dengan Maaduu la plak

bukan maaduu yg pasang lg 1 cawangan tu yea...ni maaduu.com


xtau la kot kami ni yg ketinggalan jaman tapi yg pasti akan menjadi slh 1 aktiviti di masa lapang la jawabnye ni...sambil2 cari idea memblog dan memblogwalking...


sape2 yang minat ngn cte2 korea dah xde problemo la pasni...xyh dah nk beli cd mahal2 tu..tgk jek kt cini...mcm tonton.com tu la...tapi ni lagu2 pun ade...



manyak syok la utk korean fanatic..kami??xdela Gilerrrrr tp lyn la jugak..skang tgh dok follow cte The Accidental Couple...sweet!


upsss...aktiviti ni xmelibatkan ofc hour yea...hny dirumah saja..maunye ade dpt notis nnti..hik3...


so..sape2 yg lum register tu..cepat2...dan enjoy ur maaduu.com;)



~Shuke2 Kami~

4 comments:

aTy _faRed~ said...

waaahh...beshnyer..saye pon suker tengok cerite korea... hari2 gaduh ngan asben sebab berebut nak tengok tivi... hahaha.. ade ni lepas nih senang sikit..:)

myza said...

manissnya madu niii...nak tgokla nnt.leh donlot x.bukan ape korean muve yg best2 kami nk simpan buat koleksi.nnt leh ulang tgok tnpa jemuss..hehe

GoJeS said...

aty...kannn...sorang tgk tv, sorg tgk lptop...xyh rebut2 dah...leh lyn tnp limit...

GoJeS said...

myza...sila2...besh woo..xde sngkut2 la..donlot rsnye xleh la...aku pn xabis godeh tp rsnye xleh kot...mcm tonton.com tu...
nk ulang tgk..kene ulang login la;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah