CHERITERA KAMI...: Teman Cutey mandi di MYRIDE

Jul 18, 2011

Teman Cutey mandi di MYRIDE

semalam pas ambil cik B dari keje , terus kami bwk Cutey@Cik putih utk bermandi-manda...sejak menjak ni agak xterjaga dah die...


Cutey tunggu masa untuk dimandikan

sambil menunggu Cutey, boleh la rehat2 kat ruang ber-econ ni, ade tv..selese~

dalam pun nk bersihkan jugak

ruang utk keringkan bdn, mcm salon plak tgk botol2 sabun segala bagai tu kan...

dh nk siap....

ok la ckit nmpk Cutey ni...dh smp mase kene polish ni..xpe..nnti nk raye, kte g polish plak yea Cutey...tnggu ongkos nya...huhuhuh...

tq MyRide

sgt puas hati dan suke bwk Cutey mandi-manda di sini...mmg detail la diorg buat...RM10.00, if member RM8.00..kedai ni dkt shop lot Wangsa Melawati, depan dgn Petronas..nmpk dr highway sebelah tu...

~Shuke2 Kami~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah