CHERITERA KAMI...: Happy Birthday Maiza

Jul 10, 2011

Happy Birthday Maiza

HAPPY BIRTHDAY TO YOU....SELAMAT HARI KELAHIRAN UTK my dear BFF, 


setiap tahun mmg ko akan tua dulu dr aku kan...hik3...ala..tua bape hari jek pung...tua pada angka jek tp maintain cute...kan.kan...sgt merindui saat2 kte bersama...sgl suka duka, ssh senang...




 mengharapkan persahabatan dan pertalian saudara antara kte ini akan kekal selamanye...


thanks a lot tau selama ni sudi jadi my best buddy...lyn perangai peliks aku ni yg mmg pelik...hihihih... 


semasa kami cuti2 ke utara haritu

sampai jugak hajat nk melawat hang kt sane...suke sgt...sampai mimpi2 kan...huhuhuh

kami doakan hang sentiasa ceria, gembira, sihat sejahtera, dilimpahkan rezeki serta kebahagian selamanya....jaga diri molek2 yea...


LoVe U



@twin



~Shuke2 Kami~

5 comments:

myza said...

woii exclusive nya gambarr....!!! aku kurusssss gilerr...uwaaaa! kalau tau aku kurus cmtu dulu..akan ku menten segalanya,...huk3....anyway cntik gmbr kt umah tu hihi TQ friend! n twin! lap u 4 eva

GoJeS said...

hik3....kan..kannn...aku pung mcm kurus jek mase ni..cmne nk kembali ke zmn kegemilangan ni..huhuhuh..
ur welcome...lap u 2 3 4;)

myza said...

hehhehe cmne lagi..dah kawen mmg saiz akan bertukar la cmni..xleh kurang dah naik lg ado..hihihik

GoJeS said...

hurmmm...abis, xkn nk salahkan kawin..uhh,,tensen...hahahhaha

dieha said...

wah..mai kurusnya....happy belated bufday sayang..may Allah bless you always..moga rezeki ada utk mu..bersabar tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah