CHERITERA KAMI...: 2nd honeymoon???

Feb 10, 2011

2nd honeymoon???



As-Salam and hye kwn




wa..lps post sekali byk ritu...bp ari mau tngu dpt idea ni ha...

mmmm...nmpk x tajuk entry kali ni???huwahuwahuwa....2nd horny-Moon just around da corner....

cewahhhh...holiday jek la keje ktorg yeak???rlx2..jln jeles2...kasi chan la sm kami...msng2 nk menghabiskan cuti brng frowrd ha..

apee???mane destinasi kali ni??

jeng..jeng....













yeaaaa....nmpk x word yg plng besar dlm map di atas....CHERATING.....

korg ade ape2 info menarik tntg ini tmpat??tmpt2 menarik ke...tmpt nk soru besh ke...share la....share la...

kte prnh g area cni long2 time a go..so...will be new place for us...

CHERATINGGGGGG!!!here we comeeeee.....

nnti kami postla psl holiday ni yeaa....

sgt xsbr ok....hope will be another great hnymoon ever...


~SHuke2 Kami~




6 comments:

mIsz eYDa said...

dh dekat ngn kemaman tu..Satar Kemaman terbaikk!!..bile nk pg, nk join jgk laaa..haha..=)

GoJeS said...

satar??mmg trbaik ke eyd???kene cari ni cmni...

insyaAllah...on 16/2 gerak sane...hari jumaat blk KL...moh le kteee:)

kalis said...

oit...ko dah 2nd trip ka??aku lum pun lagi, yg plan ari tu xjd huhuhu sgt sadis...ntah bila la dpt g plak huhu nk mintak cuti sayang takut pape kes jd yg tak diduga huhuhuhu anyway hepi holidayyyyyyyy

GoJeS said...

eyd...aku google td...satar kemaman tu yg kt kdai org pgl aziz satar tu yeh...kt kuala kemaman...jauh x dr cherating???

kalis...huwahuwahuwa....alhamdulillah...smntr ade rezeki lebih n ade kesmptan ni, ble lg mau jln2 kan...ala...ko mtk jek la cuti..sehari dua...kte pn kene la bg ms utk diri sndr berehat2:)

myza said...

woi pegi cherating ke?dah dekat dh dgn pekan tuuu..huhuhuk..kalau aku ade leh bawa ko makan kt tnjg api/tanjung lumpur ikan bakar,sata,kepok leko n satay terbaek wok!

mIsz eYDa said...

waaa..aku nk ikut g tanjung lumpur..=)..aku plan nk g awal Mac ni..aku xcuti la minggu ni..sibuk la..keje banyak..=)..kat kuala kemaman tu banyak sangat tempat jual Satar..best2..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHERITERA KAMI Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah